lørdag 22. januar 2011

Pakke!!!

Jeg digger å få pakke i posten. Stort sett er det bøker, men i det siste har det oftere og oftere vært neglelakker. (Kan også ha noe med at mye av bøkene mine nå for tida kjøpes digitalt. E-bok leser er en fantastisk oppfinnelse.) I dag lå i alle fall denne i postkassa mi


Weeee. Pakke fra Trans Design. TD er et hyggelig firma som befinner seg i Georgia, USA. De selger neglelakk. MASSE neglelakk. De har visstnok en del andre ting også, men av en eller anna grunn så trekkes jeg magisk mot sidebar liken som heter "Polish". Prisene er EKSTREMT rimelige, og de shipper som du ser over, i en "Small flat rate box". Denne eska takler opp til 9 lakker, og koster 20USD. Når jeg i tillegg stort sett kjøper China Glaze (masse artige farger for "næst'n itjnå pæng" (hvem hadde trodd at Wesenlund hadde så kontroll på trøndersken)) snakker vi 9 lakker + shipping for under 300NOK. Og under tollgrensa! (Jepp, tollgrensa er 200,- men den gjelder uten shipping. Om vareprisen uten shipping kommer over 200,- må man også betale moms av shipping.)

Og så hva som var inni:


Dette er fra CG's nye kolleksjon, Anchors Away. Fra venstre har vi Hey Sailor, Starboard, Lighthouse, First Mate og Ahoy!

Samme bildet, med blits:


Jepp, jeg tar crappy bilder. Jeg bruker mobilkamera, og det er en av de få tingene jeg har å utsette på min elskede HTC Desire. Om du vil se bedre bilder av disse, og generelt neglelakker, kan jeg varmt anbefale Scrangie

Og de 4 siste:


Igjen, fra venstre: Life Preserver, Sea Spray, Pelican Gray og White Cap.

Hele kolleksjonen har tre farger til. Below Deck, Sunset Sail og Knotty. Desverre var det ikke plass til disse i pakken i denne runden, så det får bli til en annen anledning.

Og flaks over all flaks så skal jeg på bursdagsfest til en kompis i kveld. Så masse å velge mellom!! Men iom at antrekket sansynligvis blir sort (som vanlig) er det meget mulig jeg faller ned på Ahoy! (Ja, den har det utropstegnet med i navnet).

Noen favoritter? Andre neglelakker dere gleder dere til? Jeg må holde hardt på visakortet i kveld for ikke å handle mere kjenner jeg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar